Teraz, gdy masz jasne wyobrażenie o tym, jak powinna wyglądać twoja kolekcja, nadszedł czas, aby zagłębić się w szczegóły. Oto kilka kluczowych punktów do rozważenia, aby dopieścić Twoją początkową koncepcję.
Po pierwsze, musimy poruszyć temat ogólnego stylu Twojej kolekcji. Czy design powinien być odważny, czy minimalistyczny i stonowany? Styl, który wybierzesz ukierunkuje wszystkie nasze działania wokół projektu i może znacząco wpłynąć na sposób, w jaki odbiorca docelowy będzie postrzegał Twój Team. Na przykład kiedy zależy Ci na solidnym zaakcentowaniu Twojego designu, stworzenia mocnego, przyciągającego wzrok designu, to mocny styl oraz neonowe kolory zdecydowanie przybliżą Cię do tego celu. Z drugiej strony, jeśli Twój team trafia do wyrafinowanej, eleganckiej publiczności, minimalistyczna estetyka będzie najlepszym rozwiązaniem.
Drugim punktem, na którym należy się skupić to kolorystyka. Kolory, którą wybierzecie odegrają znaczącą rolę przy przywoływaniu pożądanych emocji i atmosfery w Państwa kolekcji. Na przykład ciepłe, ziemskie odcienie takie jak brąz, czy pomarańcz mogą przywołać poczucie komfortu i bezpieczeństwa podczas, gdy chłodniejsze kolory takie jak niebieski, czy fiolet mogą wzbudzać uczucie spokoju. Jeżeli myślicie o bardziej odważnej koncepcji kolorystycznej, powinniście rozważyć użycie jasnych, żywych kolorów takich jak limonkowy, czy neonowy (fluor). Subtelny i bardziej stonowany wygląd uzyskają dzięki użyciu małej ilości kolorów w prostych barwach np. białego, szarego, czy granatowego. Do wyboru odpowiedniego koloru doskonale służy paleta kolorów Pantone. Każdą produkcję jesteśmy w stanie poprzedzić próbą kolorystyczną, gdzie sprawdzamy, czy odcień danego koloru spełnia wymagania zarówno Państwa, jak i nasze.
Trzecim bardzo istotnym elementem jest przesłanie do nas logotypów w odpowiednim formacie (corel draw, ai, eps, pdf edytowalny). Jest to bardzo ważny element, ponieważ w momencie, kiedy otrzymujemy logotypy w formie grafiki wektorowej mamy pewność, że zachowają one jakość po wydrukowaniu, a logo będzie prezentować się ostro i dokładnie, niezależnie od użytej wielkości. Dodatkowo grafika wektora jest łatwa do edycji, co pozwala na szybką i łatwą modyfikację, jeżeli zajdzie taka potrzeba.
Czwarty element związany jest z wygodą oraz przeznaczeniem Państwa kolekcji. Mogą Państwo liczyć na nas w doborze odpowiednich materiałów, które następnie dostosujemy do Państwa stylu oraz estetyki. Gwarantujemy materiały trwałe, wygodne oraz zastosowane odpowiednio do docelowego przeznaczenia. Na przykład jeżeli Państwa zespół startuje w wyścigach przez cały rok, zaplanujemy i przygotujemy listę materiałów oraz produktów, na które będziecie mogli liczyć przez cały sezon. Od bielizny termoaktywnej, bo grube kurtki zimowe. Dla zespołów startujących tylko latem przygotujemy kolekcje w najbardziej przewiewnych materiałów.
Piątym elementem, który łączy się bezpośrednio z punktem czawrtem jest wybór produktu. Wspólne zadecydujemy, jakie rodzaje produktów najlepiej pasują do Twojego Team’u oraz zaproponujemy najlepsze rozwiązania produktów do sprzedaży dla Państwa kibiców. Wybór możemy zatem podzielić na dwie kategorie. Pierwszą z przeznaczeniem i wygodą dla Team’u oraz drugą, w której będziemy się sugerować popularnością produktu wśród fanów i pozostałych odbiorców. Jest to bardzo pomocne przy tworzeniu projektów oraz doborze odpowiednich materiałów dla każdej kolekcji.
Punkt szósty jest często bagatelizowany oraz pomijany, a może stanowić najważniejszy czynnik decydujący o Państwa zadowoleniu z nowych ubrań. Mamy na myśli dobór odpowiedniego rozmiaru dla siebie, teamu, sponsorów oraz kibiców. Posiadamy precyzyjnie zmierzone tabele rozmiarów dla każdego z produktów, które z przyjemnością Państwu udostępnimy. W przypadku rozmiarów niestandardowych możemy podjąć się uszycia kolekcji „na wymiar” po otrzymaniu wszystkich niezbędnych informacji.
Ostatnim z elementów jest czas produkcji. Proszę odpowiednio wcześnie rozpocząć pracę nad realizacją zamówienia, gdyż tylko spokojna, dobrze zorganizowania produkcja może dać nam najlepszy finalny efekt. Zdajemy sobie również sprawę, że zdarzają się produkcje ekspresowe, których również się podejmujemy skracając maksymalnie proces produkcji do kilku dni. Czas realizacji zamówienia to na ogół 3-4 tygodnie. W przypadku domówienia produktu średni czas realizacji to 2 tygodnie.